FUEGO
"Fuego" היא יבואנית של שולחנות אש – שולחנות לגינה/מרפסת עם להבה חשופה באמצע השולחן לחימום סביבתי.
עבור "Fuego" ביצענו קידום ממומן בפייסבוק/אינסטגרם וגוגל (האתר לא נבנה על ידנו).
כבר בתחילת הדרך זיהינו את התנועה הענפה והביקוש הגבוה לשולחנות אש ולכן המלצנו להשתמש ברשתות הפרסום של גוגל.
בקמפיינים של "פואגו" בגוגל השתמשנו בכל רשתות הפרסום שיש לגוגל להציע – החל מרשת החיפוש, דרך רשת הקניות (שופינג) ואפילו רשת המדיה. כל זה תוך אפיון מעמיק אודות מי קהל היעד של העסק.
מכאן העבודה הנותרה היא מעקב אחר הביצועים ו"העמסת" תקציב בערוצים המניבים יותר.
כיאה לתחום עם רמת תחרות גבוהה, הפוסטים של "פואגו" נוצרו תוך שימת דגש על משיכת עיניו של המשתמש בעזרת שימוש בצבעים בעלי נוכחות גבוהה וסרטונים (רילז וסטוריז).
גם בגזרת הטרגוט נתקלנו בצורך למחקר מעמיק ולא מעט ניסוי ותהיה על מנת לבלוט מעל התחרות הענפה.
כשמדובר בעסקים בתחומים בעלי ביקוש גבוה, האתגרים בדרך כלל מתכנסים לכדי שני נושאים: הוזלת עלויות הפרסום מבלי לפגוע בהכנסות והמשך תנועה ענפה גם בתקופות שנחשבות ל-Off Season.
ב"פואגו" הגענו למצב בו עלויות ההמרה (הפיכת משתמש ללקוח/מתעניין) נמוכות במיוחד בהשוואה לשאר התחום ולא נפסקות גם בחודשי הקיץ (תקופת ה-Off Season בתחום הזה).
FUEGO
"Fuego" היא יבואנית של שולחנות אש – שולחנות לגינה/מרפסת עם להבה חשופה באמצע השולחן לחימום סביבתי.
עבור "Fuego" ביצענו קידום ממומן בפייסבוק/אינסטגרם וגוגל (האתר לא נבנה על ידנו).
כבר בתחילת הדרך זיהינו את התנועה הענפה והביקוש הגבוה לשולחנות אש ולכן המלצנו להשתמש ברשתות הפרסום של גוגל.
בקמפיינים של "פואגו" בגוגל השתמשנו בכל רשתות הפרסום שיש לגוגל להציע – החל מרשת החיפוש, דרך רשת הקניות (שופינג) ואפילו רשת המדיה. כל זה תוך אפיון מעמיק אודות מי קהל היעד של העסק.
מכאן העבודה הנותרה היא מעקב אחר הביצועים ו"העמסת" תקציב בערוצים המניבים יותר.
כיאה לתחום עם רמת תחרות גבוהה, הפוסטים של "פואגו" נוצרו תוך שימת דגש על משיכת עיניו של המשתמש בעזרת שימוש בצבעים בעלי נוכחות גבוהה וסרטונים (רילז וסטוריז).
גם בגזרת הטרגוט נתקלנו בצורך למחקר מעמיק ולא מעט ניסוי ותהיה על מנת לבלוט מעל התחרות הענפה.
כשמדובר בעסקים בתחומים בעלי ביקוש גבוה, האתגרים בדרך כלל מתכנסים לכדי שני נושאים: הוזלת עלויות הפרסום מבלי לפגוע בהכנסות והמשך תנועה ענפה גם בתקופות שנחשבות ל-Off Season.
ב"פואגו" הגענו למצב בו עלויות ההמרה (הפיכת משתמש ללקוח/מתעניין) נמוכות במיוחד בהשוואה לשאר התחום ולא נפסקות גם בחודשי הקיץ (תקופת ה-Off Season בתחום הזה).