fbpx

מחקר שמאתר
לקוחות איכותיים

לפני שנצא לדרך, נבצע ביחד איתכם מחקר מקיף אודות מה שבאמת מושך את העיין והלב של הלקוחות שהגדרנו כאיכותיים ביותר עבור צרכי העסק שלכם.

ניהול תקציבי
הפרסום

אנחנו מבינים את חשיבות הכסף שלכם. ננהל את תקציבי הפרסום שלכם, קטנים כגדולים, במקצועיות ושקיפות מלאה. תמיד נשאף למחירים נמוכים יותר תוך כדי מקסימום תוצאות.

מודעות שפוגעות
בול במטרה!

למודעות יש חשיבות שהיא מעבר לקיום המרות. לפני שהלקוחות נכנסים לאתר הם רואים מודעות כך שמודעה מוצלחת באמת חייבת גם להחמיא לעסק ולשדר מסרים נכונים.

מוכנים להיות מוצפים בפניות?

Pay Per Click
המכונה לשכפול הכסף שלכם!

הסיבה שאנחנו קוראים לקידום ממומן (PPC) "המכונה לשכפול הכסף שלכם" היא בזכות מהירות קבלתן של התוצאות.
קודם כל, זה כיף לדעת שמשקיעים במשהו שניתן לראות את התוצאות שלו באופן כמעט מיידי. ב"כמעט מיידי" הכוונה היא בדרך כלל לחלון זמן ברמת השעות ולעיתים ברמת הימים הבודדים. בשונה מקידום אורגני, בקידום ממומן לא צריך לחכות מספר חודשים על מנת להתחיל לראות תוצאות.
לאחר תקופה, עלות ההמרה שלכם (עלות בה גולש הופך מצופה במודעה שלנו ללקוח/מתעניין) תהיה פחות או יותר קבועה, כך שתוכלו להעריך בצורה כמעט מדויקת את רווחיות ההשקעה שלכם בפרסום.
כבעלים של עסק, אנחנו יודעים כמה מורכב זה "לרדוף" אחרי כל השקעה (כספית ומנטלית). קידום ממומן מספק לכם מספר אלמנטים נוחים כדי שתוכלו להוריד כמה דאגות מהראש.

איפה ניתן לפרסם בתשלום?

בגדול, כל אתר תוכן או רשת חברתית עם תנועת גולשים גבוהה מציע שירותי פרסום עבור תשלום.

אנחנו שומעים לא מעט אנשים שאומרים שקידום באתר כזה או אחר לא עובדים טוב או יקרים. מרגיש לנו שזו מנטרה שגויה שפשוט חוזרת על עצמה מתוך תסכול שנובע מחוסר הבנה.

אנחנו אומרים את זה בגלל שכל אתר עם תנועת גולשים גבוהה יכול לספק ערך מכירתי בפרסום עבור הגולשים שלו. כשניצול התקציב נהיה יקר או לא משתלם, בהנחה והעבודה הטכנית בוצעה במקצועיות, הבעיה נובעת מהתאמה לא נכונה של אמצעי השיווק.

מי שמשקיע בשלב המחקר (לפני התחלת הפרסום) יודע בדיוק איפה הקולגות שלו מתחרים אחד עם השני על הופעת הפרסומות שלהם ומבין איזה אתר ינגיש את היעדים אליהם הוא מכוון בצורה הנכונה ביותר.

בראייתנו "ארבעת המופלאים" (כינוי שלנו לרשתות שבעינינו המוצלחות ביותר בתחומן – Google Search, Instagram, Facebook & YouTube) מספקים מענה שיווקי מקיף לעסקים קטנים/בינוניים, כל אחד בדרכו.

Google

למען הסר ספק, הכוונה שלנו היא לקידום ברשת החיפוש הגדולה בעולם – Google.
ראשית, לא נכנס איתכם לכל מיני סטטיסטיקות עם מספרים אסטרונומים אלא רק נגיד שמדובר במדיה שנותנת מענה מקיף עבור כל העסקים שיצא לנו לעבוד איתם עד היום.

ב-Google ניתן לפרסם מודעות בכל מיני סוגים שמוצגות לגולשים המחפשים ברחבי האינטרנט את מה שאתם מוכרים.

בנוסף לרשת החיפוש, ל-Google יש את "רשת המדיה" – רשת אתרים ואפליקציות שמוכרים ל-Google שטחי פרסום. Google מפרסמת את הלקוחות שלה בשטחי הפרסום האלה.

החוזקה העיקרית בפרסום ב-Google היא תצורת השימוש של המשתמשים – בניגוד למדיות אחרות בהן אנחנו "דוחפים" (Push) את המודעות שלנו למשתמשים בזמן שהם מתעסקים במשהו אחר, ב-Google ברוב מוחלט של המקרים המשתמש ביצע פעולה כלשהי (כמו חיפוש של ביטוי) שגרמה לכך שהמודעה שלנו תופיע.

Facebook // Instagram

ראשית נציין שהחלטנו לרשום את שתי הרשתות באותו הסעיף בגלל שמבחינתו העיסוק בהן דומה. אגב, עבור מי שלא יודע, Facebook הינה בעלים של Instagram.

רובנו כנראה כבר שכחנו אבל במקור Facebook הביאה איתה את החדשנות של הרשת החברתית וזה מה ששם אותה בתור אחת מרשתות התוכן הגדולות בעולם. עם השנים התחלפה האופנה ובמקביל לרכישת Instagram, השתנתה מעט מפת הגולשים ברשתות החברתיות ו-Instagram הפכה לרשת החברתית המובילה.

הקהל הצעיר יותר יקפוץ עכשיו עם הטענה ש-TikTok זו הרשת החברתית הגדולה כיום. אין לנו יותר מידי מה להגיד חוץ מאל תאמינו לכל מה שאומרים לכם, תבדקו נתונים בעצמכם ואנחנו מאמינים שעסקים ברוב מוחלט של המקרים מחפשים לקוחות מעל גיל הבר/בת מצווה.

כיום שתי הרשתות (Facebook ו-Instagram) קשורות אחת בשנייה, במיוחד כשמדובר בפרסום. קלות ההתממשקות כשמגדירים את הפרסומות מעידה על כך.

אם כך, ישאלו חדי ההבחנה עבור מי מיועד פרסום ברשתות האלה?
עסקים עם פרסום בעל אלמנט חזותי חייבים בעינינו פרסום ב-Instagram. עסקים עם מערכת יחסים שוטפת עם הלקוחות שלהם חייבים פרסום ב-Facebook ו-Instagram.
שתי המדיות מעולות בהעברת מסרים ב-Push חזותי ולדעתנו זו התכונה הייחודית שהן מביאות לפרסום.

YouTube

עבור המעט שלא מכירים, YouTube היא רשת חברתית בבעלותה של Google המציגה סרטונים שנוצרו על ידי הגולשים.

אם אין לכם סרטונים לפרסומות אז הסירו דאגה מליבכם כי אנחנו מספקים שירותי הפקה עבור סרטוני פרסומת ל-YouTube, בנוסף לניהול תקציב הקידום.

פרסום ב-YouTube מתאים עבור עסקים שרוצים להעביר את המסר השיווקי שלהם דרך סרטונים. אנחנו ב-Oi-Vei נוטים להשתמש במדיה הזו כאשר המסר השיווקי שלנו מעט מורכב להעברה בפסקת טקסט או תמונה.

ההבדלים השיווקיים העיקריים
בין קידום ממומן לקידום אורגני

ההבדל העיקרי והראשון שנתייחס אליו הוא אלמנט המהירות.
בקידום אורגני נאלץ לחכות תקופה של כמה חודשים לפני שנתחיל לראות תוצאות. בקידום ממומן רואים תוצאות תוך כמה שעות (מקסימום כמה ימים).

ענין נוסף שנרצה לחשוף אתכם הוא ה"ואקום" שנוצר כשעולים לאוויר עם אתר חדש.
כשאנחנו עולים לאוויר עם אתר חדש, היינו רוצים שמהיום הראשון שלו יתחילו לבקר אותנו גולשים אבל ללא קידום ממומן (או השקעות כספיות אדירות בבניית מותג) זה לא יקרה. לקידום אורגני או כל שיטת קידום בעולם לוקח יותר זמן להזרים גולשים לאתר אז משתמשים בקידום ממומן על מנת להשלים את ה"ואקום" שנוצר בתקופה הראשונית.

השליטה בידיים שלכם!

בתור בעלי עסקים, אנחנו יודעים שיש לכם התעסקות במגוון רחב של תחומים ומודעים לחשיבות השליטה שלכם בכל תחום.

בשונה מרוב אמצעי הפרסום, עם קידום ממומן השליטה נמצאת בידיים שלכם – אתם קובעים כמה משקיעים, מתי משקיעים (לא פחות חשוב – אפשר להפסיק ולהמשיך בכל רגע נתון) ומקבלים תוצאות באופן מהיר.

קידום ממומן מנצח ב-Oi Vei דיגיטל

נשמח לדבר איתכם 🙂

הפרטים שתשאירו בטופס יישמרו ליצירת קשר מהירה ולא יירשמו באף מאגר שהוא.