קידום אורגני עבור עסקים שרצים למרחקים ארוכים

קידום אורגני מבוסס מחקרים רשמיים ועצמאיים, עבור עסקים שרוצים לפרסם לטווח ארוך.

השקיעו היום כדי לבסס נוכחות דיגיטלית יעילה ויציבה בעתיד.

אז מה זה קידום אורגני?

ה"אורגני" בקידום אורגני משמעותו קידום שמתבצע בצורה אורגנית, ללא תשלום עבור המדיה.

כשאנחנו מחפשים מונח כלשהו ב-Google, מנוע החיפוש מציג לנו כמות מסוימת של תוצאות הרלוונטיות למונח שחיפשנו. התוצאות הראשונות (בדרך כלל) מסומנות בתווית "מודעה" והן בעצם מודעות של קידום ממומן. אם תמשיכו לגלול את הדף מעט למטה, תראו שבשלב מסוים תווית ה"מודעה" נעלמת – אלו התוצאות האורגניות.

כשאומרים "קידום אורגני" הכוונה בדרך כלל היא לקידום בתוצאות החיפוש של Google ולפעמים מתכוונים גם לקידום במנוע החיפוש Bing.

לפעמים אנחנו פוגשים לקוחות המניחים שניהול דף עסקי ב-Facebook או Instagram נכנס בתחום הקידום האורגני אבל לא כך הדבר. ניהול של דפים/פרופילים ברשתות חברתיות נופל במשבצת של "ניהול רשת חברתית" בגלל שסוג העבודה היא אחרת – עיקר ההבדל הוא שבקידום אורגני יש חלק ניכר להתאמת האתר ברמת מבנה הקוד שלו בזמן שבדפים/בפרופילים ברשתות חברתיות זה לא קיים. מקדמים אורגנים הם בדרך כלל אנשים יותר טכניים ממנהלי רשתות חברתיות אבל פחות מתמקצעים בכתיבה שיווקית מוכוונת מכירה.

היתרונות של קידום אורגני

מי לא אוהב שרכישות/פניות מגיעות אליו כל הזמן, ללא הפסקה והכי כיף – ללא העמדת תקציבי פרסום? אם אתם מכירים בעל.ת עסק כזה אז נשמח לדבר איתו.ה 🙂

זה היתרון המובהק של קידום אורגני. בניגוד לקידום ממומן שתלוי בתקציב שתאפשרו לו, קידום אורגני דורש מאיתנו תוכן, תוכן ועוד תוכן. זהו!

יתרון נוסף של קידום אורגני הוא איכות הפניות. מנסיוננו, רכישות/פניות שמקורן בלחיצה על תוצאת חיפוש אורגנית ב-Google נוטות להיות איכותיות ומדויקות יותר מאשר קידום ממומן.

אומנם זה לא יתרון אבל קיימים אנשים הטוענים לחסרון מסוים בקידום אורגני שרצינו להתייחס אליו. בשנה האחרונה יצא לנו לשמוע לא מעט על אנשים וגופים מסחריים הטוענים שכבר לא ניתן לקדם אורגנית ב-Google או שקידום אורגני כבר לא מביא תוצאות לשחקנים חדשים. חשוב לנו שתדעו שזה לא נכון – הקמנו מספר אתרים בשנה האחרונה בתחומים סופר תחרותיים (כמו ביטוח ורכב), קידמנו אותם וכיום ניתן לראות אותם בדפים הראשונים בשורה של ביטואים תחרותיים ביותר.

ככל שהזמן עובר, היקום דורש מאיתנו ללמוד דברים חדשים ומי שמתעייף לצערנו לא רק נשאר מאחורה אלא גם טוען שכולם לא מצליחים כמוהו. זה כל הסיפור 🙂

כשמדובר בקידום אורגני

תוכן הוא ה-א' ב' של ה-ג' ד'

כמו שגלגלים הם רכיב קריטי עבור רכב כדי שיוכל לנסוע, ככה תוכן הוא רכיב קריטי לקידום אורגני. תוכן יכול להגיע בכל מיני צורות (תמונות, סרטונים, טקסט וכו') שישפרו את החוזק של האתר שלכם אל מול הסורקים של Google אבל סוג התוכן החשוב ביותר הוא מלל/טקסט.

עם השנים מקדמים אורגנים פיתחו כל מיני שיטות כדי "לנצח" את האלגוריתמים של הסורקים של Google ומכאן נוצר הרושם שכתבות SEO הן כתבות שמיועדות לרובוטים ולא לבני אדם.

זה לא אמור להיות ככה. כתבות SEO מותאמות לסריקות של Google, נכון, אבל בהחלט ניתן ורצוי לכתוב אותן במבנה שגם עין אנושית תתחבר. מה גם ש-Google לא אוהבת את המניפולציות שמקדמים ייצרו/מייצרים ונלחמת בזה.

תכני ה-SEO שלנו בנויים כך שלא רק הסורקים של Google יצליחו לסרוק אותם בצורה מיטבית אלא גם שבני אדם יתחברו. לפי הניסיון עטור השנים שלנו, אין לנו ספק שתפישה זו מייצרת את התוצאות הטובות ביותר, לטווח הקצר והארוך יחדיו.

מערך קישורים (Backlinks)
מה הם ומה החשיבות שלהם?

מערך קישורים זו בעצם רשימת האתרים שמפנים בקישור כלשהו לאתר שלנו. הקישור יכול להיות ב-Link, תמונה ועוד מגוון דרכים.

איכות האתרים שמפנים אלינו נמדדת על ידי מספר מדדים וככל שהאתרים שיפנו אלינו בעלי מדדי איכות גבוהים יותר, כך מערך הקישורים שלנו ייחשב כחזק יותר.

מדדי איכות הם לא המדדים היחידים בבחינת מערך הקישורים שכן מנוע החיפוש בוחן גם את התחומים בו אנחנו עוסקים אל מול האתרים שמפנים. אם נניח יש לנו אתר בתחום האופנה אז קישורים חזקים ייחשבו ממגזיני אופנה למיניהם (לדוגמה).

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא אתרים ממשלתיים. לפי המחקרים שלנו, אתרים ממשלתיים (אתרים עם דומיין שמסתיים ב-.gov.*) מספקים חוזק גדול יותר מאשר אתרים "רגילים".

ניתן להסתכל על זה כאחת מהדרכים של Google להעריך את אטרקטיביות האתר שלנו. לפי המחקרים שלנו ולפי מחקרים רבים ברשת, מערך הקישורים הוא כלי קריטי לקידום אורגני יעיל.

כל האתרים שנבנים על ידנו נהנים ממערך קישורים חזק וותיק של קצת יותר מ-400 אתרים ממגוון תחומים.

כל האתרים שלנו מוכנים לקידום אורגני

אבל איך מקדמים אותם בפועל?

אתר שמוכן לקידום אורגני זה אומר שהוא מוכן מבחינת מבנה הקוד שלו והפלטפורמות אליהן הוא מתממשק. לקוחות שלנו מתפנקים בשירותים נוספים הקשורים לקידום אורגני כמו הקמת דף עסקי ומיקום ב-Google.

יחד עם זאת כמו שכתבנו בתחילת הדף, אתר ללא תוכן מתחדש בשוטף, ללא מערך קישורים איכותי וללא הבנה של איך מבנה התוכן צריך להיות, לא יקבל תנועה משמעותית מתוצאות החיפוש ב-Google כי הסורקים לא יזהו אותו כאתר מעניין.

במידה וקידום אורגני מעניין אתכם אז לאחר הקמת האתר אומנם לא תצטרכו להשקיע כספים בהתאמתו לסריקות Google אבל בהחלט תזדקקו למקדם עם המון מוטיבציה, לא מעט זמן פנוי לכתיבת טקסטים ובעל ידע המבוסס על מחקרים (לא שמועות).

נשמח לבצע עבורכם קידום אורגני איכותי שמביא תוצאות כבר לאחר מספר חודשים, גם אם האתר שלכם לא נבנה על ידנו.

לא רק עבור Google

אין ספק שהמטרה החשובה ביותר היא להופיע במיקומים הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש של Google.

יחד עם זאת, לא סתם קיימים גם מדדי חווית משתמש בדירוג אתר. התוכן שמייצרים עבור הקידום האורגני לא צריך להיות כתבה עבור רובוטים אלא עבור בני אדם, עם רגשות וחשיבה יצירתית.

תאמינו לנו שאנחנו אומרים שהסורקים של Google מתגמלים אתרים שמצליחים למצוא את האיזון בין מבנה טכני נכון לתוכן בעל ענין.

כשאנחנו עושים SEO אנחנו פועלים מתוך ההבנה שמעבר לקידום, המטרה היא להמיר משתמשים ללקוחות/מתעניינים – מטרה שלא ניתן להשיג אם התוכן לא מעניין, גם אם נופיע ראשונים בתוצאות החיפוש הכי נחשקות.

קידום אורגני מבוסס מחקרים ב-Oi Vei דיגיטל

נשמח למקם את האתר שלכם במקומו הטבעי...