ROYAL
"רויאל" מקלחונים היא יצרנית מתקני אמבטיה (אבמטיונים, מקלחונים, ארונות אמבטיה ועוד).
"רויאל" היא שחקן ותיק בעולם הקידום האינטרנטי וקיבלנו את החברה לאחר קידום אורגני וממומן שבוצע במשך שנים.
תחום
- מקלחונים
- אמבטיון
- ארונות אמבטיה
- מערכות דוש
עלות המרה (ממוצע ב-3 חודשים)
- 6.1₪
- 4.84₪
- 3.12₪
- 4.5₪
בקידום הממומן בסושיאל של "רויאל" החלטנו להתמקד בפניות (לידים) של לקוחות. הדרך לגרות את המשתמשים להשאיר פניה (הנעה לפעולה) היא בעזרת מבצעים אטרקטיבים הכוללים חבילת מוצרים.
בגזרת הויז'ואל בחרנו להשתמש בעבודות שבוצעו כי אין המחשה טובה יותר מאשר להראות ללקוחות הפוטנציאלים איך העבודות נראות בשטח, בלי פילטרים או "מסיכה" שיווקית.
אתר קטלוג זה אתר מסוג eCommerce (חנות סחר דיגיטלית) שמותאם אישית מבחינת הפיצ'רים (תכונות) שלו. במקרה זה, הלקוח (רויאל) ביקשו שהאתר יאסוף בקשות להצעות מחיר מהמשתמשים תוך מראה יוקרתי המשקף את ערכי העסק.
הקטלוגים באתר כוללים יכולות סינון מתקדמות לטובת שיפור חווית השימוש ומיקוד המשתמשים.
את המסע המשותף שלנו עם "רויאל" התחלנו לאחר שהעסק עבר תקופת פרסום בדיגיטל של כשנה, תקופה שהגיע לכדי מיצוי (כדבריהם).
ב"רויאל" הצלחנו לייצר מנגנון שיווקי שממיר בצורה יוצאת דופן – העסק מקבל לפחות 30 לידים מידי יום, בתקציב של 150 ש"ח ממוצע ליום. זה לא יכל להתרחש אם לא היינו משקיעים בשלב האפיון – מי קהל היעד, מה הוא מחפש ואיך פונים אליו.
כיום אנחנו ו"רויאל" מתכננים את הדרכים החדשות להרחבת הפעילות הדיגיטלית שלנו – תהליך שלא היינו מגיעים אליו אם שיתוף הפעולה היה פחות ממעולה.
ROYAL
"רויאל" מקלחונים היא יצרנית מתקני אמבטיה (אבמטיונים, מקלחונים, ארונות אמבטיה ועוד).
"רויאל" היא שחקן ותיק בעולם הקידום האינטרנטי וקיבלנו את החברה לאחר קידום אורגני וממומן שבוצע במשך שנים.
תחום
- מקלחונים
- אמבטיון
- ארונות אמבטיה
- מערכות דוש
עלות המרה (ממוצע ב-3 חודשים)
- 6.1₪
- 4.84₪
- 3.12₪
- 4.5₪
בקידום הממומן בסושיאל של "רויאל" החלטנו להתמקד בפניות (לידים) של לקוחות. הדרך לגרות את המשתמשים להשאיר פניה (הנעה לפעולה) היא בעזרת מבצעים אטרקטיבים הכוללים חבילת מוצרים.
בגזרת הויז'ואל בחרנו להשתמש בעבודות שבוצעו כי אין המחשה טובה יותר מאשר להראות ללקוחות הפוטנציאלים איך העבודות נראות בשטח, בלי פילטרים או "מסיכה" שיווקית.
אתר קטלוג זה אתר מסוג eCommerce (חנות סחר דיגיטלית) שמותאם אישית מבחינת הפיצ'רים (תכונות) שלו. במקרה זה, הלקוח (רויאל) ביקשו שהאתר יאסוף בקשות להצעות מחיר מהמשתמשים תוך מראה יוקרתי המשקף את ערכי העסק.
הקטלוגים באתר כוללים יכולות סינון מתקדמות לטובת שיפור חווית השימוש ומיקוד המשתמשים.
את המסע המשותף שלנו עם "רויאל" התחלנו לאחר שהעסק עבר תקופת פרסום בדיגיטל של כשנה, תקופה שהגיע לכדי מיצוי (כדבריהם).
ב"רויאל" הצלחנו לייצר מנגנון שיווקי שממיר בצורה יוצאת דופן – העסק מקבל לפחות 30 לידים מידי יום, בתקציב של 150 ש"ח ממוצע ליום. זה לא יכל להתרחש אם לא היינו משקיעים בשלב האפיון – מי קהל היעד, מה הוא מחפש ואיך פונים אליו.
כיום אנחנו ו"רויאל" מתכננים את הדרכים החדשות להרחבת הפעילות הדיגיטלית שלנו – תהליך שלא היינו מגיעים אליו אם שיתוף הפעולה היה פחות ממעולה.