מתחם "פטיו" לעסקים
מתחם "פטיו" לעסקים הוא מתחם משרדים, גדולים וקטנים, הממוקם בלב אזור התעשייה של כפר סבא.
גילוי נאות – מדובר במתחם משרדים בו אנחנו עובדים 🙂
מדובר על מתחם של כ-100 משרדים ו-12 חנויות רחוב המציע חללים עסקיים לטווח קצר וארוך.
מידי תקופה מתפנים במתחם משרדים ואנחנו עוזרים לבעלי המתחם למצוא שוכרים חדשים.
היתרון המובהק של המתחם הוא במיקום שלו ואין דרך טובה יותר להמחיש את המיקום הנהדר מאשר סרטון רחפן שסוקר את הסביבה.
יצרנו את הסרטון מתוך הבנה שמי שמחפש חלל עסקי באזור ירצה לדעת שמדובר באזור פעיל במיוחד, אך עם המון דרכי גישה ומקומות חניה.
למרות שמדובר בתחום הנדל"ן העסקי, ההצעה של העסק לא מורכבת כך שאין סיבה לסבך אותה עם טקסטים ועמודים מיותרים.
לכן סיכמנו את ההצעה לכדי דף נחיתה קונקרטי המקנה תחושה מקצועית עבור מי שצופה בו. דרך דף הנחיתה ניתן להגיע למידע ולפנות לעסק בנוגע לכל הנכסים המוצעים.
הופתענו לגלות צפי עלויות נמוך יחסית ולכן בחרנו לקדם את דף הנחיתה בגוגל.
ה"רומן" בינינו לבין העסק התחיל מיד כשנכנסנו לעבוד במתחם ויצאנו לדרכנו השיווקית לאחר כחודש בו הכנו את החומרים (דף נחיתה, הפקת סרטון וכו').
גם כאן, בדומה לרוב הפרויקטים המוצלחים שלנו, המסר של העסק הוא ברור – מה שאיפשר לנו לבצע קידום יעיל ולהגיע לקהל היעד בעלויות נמוכות במיוחד.
כיום כשהעסק מפעיל את הפרסום, עלות ההמרה עומדת על כ-25 ש"ח ומבחינת איכות הפניות – כל פניה שלישית בממוצע נסגרת.
מתחם "פטיו" לעסקים
מתחם "פטיו" לעסקים הוא מתחם משרדים, גדולים וקטנים, הממוקם בלב אזור התעשייה של כפר סבא.
גילוי נאות – מדובר במתחם משרדים בו אנחנו עובדים 🙂
מדובר על מתחם של כ-100 משרדים ו-12 חנויות רחוב המציע חללים עסקיים לטווח קצר וארוך.
מידי תקופה מתפנים במתחם משרדים ואנחנו עוזרים לבעלי המתחם למצוא שוכרים חדשים.
היתרון המובהק של המתחם הוא במיקום שלו ואין דרך טובה יותר להמחיש את המיקום הנהדר מאשר סרטון רחפן שסוקר את הסביבה.
יצרנו את הסרטון מתוך הבנה שמי שמחפש חלל עסקי באזור ירצה לדעת שמדובר באזור פעיל במיוחד, אך עם המון דרכי גישה ומקומות חניה.
למרות שמדובר בתחום הנדל"ן העסקי, ההצעה של העסק לא מורכבת כך שאין סיבה לסבך אותה עם טקסטים ועמודים מיותרים.
לכן סיכמנו את ההצעה לכדי דף נחיתה קונקרטי המקנה תחושה מקצועית עבור מי שצופה בו. דרך דף הנחיתה ניתן להגיע למידע ולפנות לעסק בנוגע לכל הנכסים המוצעים.
הופתענו לגלות צפי עלויות נמוך יחסית ולכן בחרנו לקדם את דף הנחיתה בגוגל.
ה"רומן" בינינו לבין העסק התחיל מיד כשנכנסנו לעבוד במתחם ויצאנו לדרכנו השיווקית לאחר כחודש בו הכנו את החומרים (דף נחיתה, הפקת סרטון וכו').
גם כאן, בדומה לרוב הפרויקטים המוצלחים שלנו, המסר של העסק הוא ברור – מה שאיפשר לנו לבצע קידום יעיל ולהגיע לקהל היעד בעלויות נמוכות במיוחד.
כיום כשהעסק מפעיל את הפרסום, עלות ההמרה עומדת על כ-25 ש"ח ומבחינת איכות הפניות – כל פניה שלישית בממוצע נסגרת.